Webshop-ból rendeltem tárgyakat, PayPal-lal fizettem, de nem küldik el a termékeket és az email-jeimre se válaszolnak már augusztus 23. óta. Mit tegyek?
PayPal esetet nem tudok már nyitni, mert rég lejárt a 6 hónap időtartam és ilyenkor már nem foglalkoznak vele többet...
USA-ban van a vállalkozás, én meg Magyarországon lakom.
Ha elmegyek a rendőrségre, akkor tudnak segíteni?
Augusztus 23 óta 1 hónap is alig telt el...
Vagy 2015 augusztus 23? Akkor meg jókor kezdesz el futni a pénzed után.
Régebben is rendeltem tőlük, akkor elküldték a tárgyakat, amiket rendeltem.
Idén augusztus 23., nem 2015. augusztus 23.
# 3/3 Időpont ma 13:30
"PayPal esetet nem tudok már nyitni, mert rég lejárt a 6 hónap időtartam és ilyenkor már nem foglalkoznak vele többet..."
Akkor most döntsd már el...
2015. december végén rendeltem meg a terméket.
Utoljára 2016. augusztus 23-án válaszoltak az email-re, azóta semmi.
Megrendelésre készítik a tárgyat, mert egyedi. És biztos a többi vevővel is kell foglalkoznia a vállalkozásnak, nem csak velem.
És akkor még nem voltak meg a hozzávalók az elkészítéséhez, ezért előrendeltem decemberben.
Amúgy miután kiírtam a kérdést, 40 perc múlva válaszoltak az email-re...
Néhány már elkészült, de a legdrágább még nem.
Felajánlotta, hogy több kisebb csomagban küldik el a tárgyakat és nem 1 nagy csomagban. Viszont ahhoz plusz pénzt kell, hogy fizessek, mert megnőtt a nemzetközi posta díj. 30$-t 3 tárgyért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!