Mit tehetek egy webshop ha nem veszem át a megrendelt cuccot?
Fordulhat rendőrséghez, behajtóhoz?
Mondjuk nem ilyen egyszerű az eset, egy telefont akartam venni, és az volt hogy a megrendeléstől számított 3 napon belül 100% megérkezik. Én az 5. napon utaztam el, ezért kerestem olyat ahol garantálják hogy addig megjön.
De nem jött, így az elutazás előtti napon megvettem a telót drágábban a Media markt-ban.
Írtam emailt nekik hogy mivel nem érkezett meg, nekem pedig sűrgős lett volna, így nem tartok igényt már rá.
(nincs válasz)
Visszaérkezéskor pedig megtaláltam az értesítőt hogy nem vettem át.
Nem lesz semmi gond.
Ha át is veszed, akkor is x napig visszaküldheted, mindenféle indoklás nélkül. De ez le van írva minden rendelős oldalon is, hogy hány napod van, hogy elállj a vásárlásról, úgy hogy még indokolnod sem kell.
Ebben az esetben ráadásul hibáztak is, ha valóban megígérték, hogy 3 napon belül megjön, és mégsem jött meg.
"Ha át is veszed, akkor is x napig visszaküldheted, mindenféle indoklás nélkül. De ez le van írva minden rendelős oldalon is, hogy hány napod van, hogy elállj a vásárlásról, úgy hogy még indokolnod sem kell."
Ez nem ugyanaz, mint az elállás és a visszaküldés. Elállási jog gyakorlásakor a visszaküldés költségét a vevő állja, amiről itt szó sincs, továbbá hivatalosan egy formanyomtatvány kitöltésére is szükség van.
És az sem biztos, hogy a webshop hibázott, és nem a kézbesítő cég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!