Kitől követelhetem, hogy térítsék vissza szerviz által tönkretett és most már javíthatatlan készülékem árát?
A szerviz garanciális javítás közben tönkretette a készülékemet és valószínűleg javíthatatlan. Nem értenek hozzá, ezt ŐK maguk mondták! Ha sikerült is megcsinálniuk már sosem lesz a régi. Azt követelem tőlük, hogy adják vissza a termék árát mert el akarok állni a vételtől. Én egy garanciális, meghibásodott készüléket adtam át javításra. A készülék most egy agyongyötört, százszor szétszedett, többször elrontott, jelenleg is javítás alatt álló (mert nem tudják megcsinálni) RONCS. Most egy 300 ezer Ft-os Tablet PC-ről van szó egyébként!
Új csere készüléket nem akarok helyette, mert ha az meghibásodna, megint ezekhez a kóklerekhez kéne javíttatni vinni. Én a pénzemet akarom vissza.
Ki adná vissza adott esetben, ha úgy döntenek, hogy eleget tesznek a kérésemnek? A szerviz? A gyártó magyarországi képviselete? Vagy ki?
Ha erre nem hajlandóak kit pereljek be? A szervizt vagy a gyártó hazai képviseletét?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!