Ha rendelek egy pizzát, aminek a cég szlogenje szerint 39 perc alatt kellene itt lennie, de ennek duplájáig tart, akkor kötelességem átvenni az addigra már jól kihűlt, és igencsak megkésett pizzát?
Figyelt kérdés
2016. máj. 10. 21:34
1/1 anonim válasza:
Nem vagy köteles átvenni, viszont a késés nem jelenti 100 százalékban, hogy "jól kihűlt". Lehet, hogy a pizzériában vannak elúszva a sok rendelés miatt, és megkésve bár, de finom és friss pizzát kapsz. Ilyenkor amíg ott van a futár, nézd meg a pizzát, és döntsd el, hogy átveszed-e, vagy sem. Esetleg visszatelefonálhatsz a pizzériába, hogy késés történt. A legtöbb helyen a következő rendelésednél ingyen desszerttel, vagy valami hasonlóval engesztelnek ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!