Ha nem fizetem a szolgáltatást, mi történik?
Nemfizetés esetén is felmondják a szerződést és ugyanúgy kötbért kell fizetni illetve a követelés kezelésének költségét.
Mi az oka elégedetlenségnek? Első körben a szolgáltató felé kellene jelezned a felmerülő hibákat, majd ha azokat nem javítják ki, akkor pl. fordulhatsz a fogyasztóvédelemhez, NMHH-hoz.
"van ennek valami más következménye is?"
Van. Perköltséggel, behajtás költségeivel, kamatokkal együtt akár háromszorosára is duzzadhat az az összeg, amit kifizettet veled a szolgáltató.
Ha aláírtál egy szerződést, akkor az a feladatod, hogy teljesíts, a szolgáltatóé meg szintén.
Az nem megy, hogy a szerződésből eredő előnyöket élvezed, fizetni meg nem akarsz.
A problémát először megérteni kell, aztán elgondolkodni a megoldáson. A megkerülés rossz módszer, a probléma utánad megy.
Fogalmazd meg magadnak pontosan a problémát, ezt vesd fel a szolgáltatódnak, és ha valós a probléma, mégse oldja meg, akkor jöhet a szerződésszegési per. Mármint a te pered a szerződésszegő szolgáltatóval. Ha kell kérj szakmai segítsége, már a probléma megfogalmazásához is. Gyakran (de nem mindig) a legjobb segítség maga a szolgáltató. Neki ugyanis érdeke.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!