Ha garanciálisan cserélem más típusra, van joga az üzletnek elkérni az árkülönbözetet?
Figyelt kérdés
Egy e-book olvasót küldtem el garanciális javításra, és röpke 3 hónap után eljutottunk odáig, hogy nem tudják javítani (nincs alkatrész), és már nem is forgalmazzák ezt a típust, csak másik típusra tudom cserélni. Amit kértem helyette, az valamivel (minimálisan) drágább, mint az enyém volt. Reklamálhatok, ha elkérik ezért az árkülönbözetet?2015. márc. 12. 17:15
1/4 anonim válasza:
Igazából vagy ugyanakkora értékű terméket szoktak adni, vagy visszaadják a vásárlás összegét. Tehát ha elkérik az árkülönbözetet, azért nem reklamálhatsz.
2/4 anonim válasza:
Ha drágábbat kapsz helyette elkérhetik, miért ne 1-esnek igaza van.
3/4 anonim válasza:
Nem reklamálhatsz. Alapesetben mindig ez a felállás, amit az első írt, persze ettől eltérhetnek, nézd meg a garancia papírját, hogy mi van rá írva, ennél jobbat nem tudunk mondani.
Amúgy milyen márkás olvasó? Jobb ha elkerülöm ezt a márkát :D
4/4 anonim válasza:
Én pár éve dolgoztam garanciális ügyintézőként és ott az volt a felállás, hogy ha "nem tudják javítani és már nem is forgalmazzák ezt a típust" akkor nem kérhetnek árkülönbözetet,hiszen nem te akarsz drágábbat, hanem az ő hibájukból nem tudják teljesíteni a szolgáltatást,vagyis ugyanolyat adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!