Webáruház a rendelésemet kitörli, majd drágábban árul tovább?
Mi ilyenkor a teendő, ha megrendelek egy terméket webáruházból, de kitörli a tulaj, nem kapok visszaigazolást, se e-mailt, se telefonhívást.
Majd látom a terméket (többszörös) drágább áron árulja tovább?
(Van képmentés az eredeti árról.)
Mit lehet ilyenkor tenni?
Ha megrendelek valamit, akkor köteles a webáruház azon az áron beszerezni nekem. Még ha bukik is rajta.
Nem?
Nem, egyáltalán nem, pláne, hogy visszaigazolást se kaptál róla, tehát te csak igényeltél valamit, de ez nem egy közös szerződés.
Kb megnéztél valamit a boltban a polcon, de még nem vetted le, csak ráböktél, hogy az érdekelne. Erre levették a polcról, és kicserélték az árat. De te még nem a kasszánál álltál, nem vásároltál, csak igényt fejeztél ki.
Csak akkor hőböröghetnél, ha te már kifizetted volna. Akkor jogos lenne a követelésed, de így... Nem tudsz mit tenni.
Amiről te beszélsz, az egyedül a netes aukcióknál állja meg a helyét, webshopoknál nem.
ÁSZF-je leírja, hogy nem visszamenőlegesen emelhet árat.
Innentől kezdve nem hiszem, hogy igazatok lenne.
Amúgy a rendelésem megtaláltam, csak valami elrejtett menüpontban, abban is a régi ár van.
Nem értem...
Fogyasztóvédelmi szabályok nem csak a személyes vásárlásra vonatkoznak!
A feltüntetett legalacsonyabb áron kell egy terméket árulni.
(amúgy itt probléma, ha nem tudod bizonyítani a megrendelést)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!