Az ilyen multik által kedvelt átverős esetben mit lehet tenni?
Meg van hirdetve egy adott áru az újságban, majd a polcon is az az ár van feltüntetve.
Ennek ellenére a kasszánál már nem az akciós ár kerül számlázásra.
Hol lehet panaszt tenni, mert rendszeresen ez történik a Tescoban, a Pennyben vagy miért nem lehet az ilyet feljelenteni csalás bűncselekménye miatt?
Miért nem büntetik őket rommá?
Kettőnk közül te vagy az, aki örül, mert visszaadják a pénzét, amit átveréssel szereztek meg.
Mi másnak nevezhetnélek akkor?
"Nekem még egyszer sem kellett a pénzemrét szaladnom, sőt mást sem nagyon ismerek akinek ezzel gondja lett volna. "
Érdekes, ennek ellenére nagyon jól tudjátok, hogy az ügyfélszolgálaton lehet reklamálni és vissza is adják:)
A többit szóra se méltatom.
Tehetsz panaszt a fogyasztóvédelemnél. De ott is be kellene valahogy bizonyítani a történteket, habokra nem fognak büntetést kiszabni. (Elvileg mindenki azt hazudik, amit akar; te sem örülnél, ha megvádolnának valamivel, és bizonyítékok nélkül elítélne a bíróság...)
Megjegyzem, én a CBA-ban tapasztaltam nemrég, hogy az egyik akciós pulton kitett Milkák mégsem voltak akciósak a gépek szerint (árleolvasó és pénztár); kérdésemre, hogy fordulhat elő ilyesmi, azt mondta az egyik eladó, hogy még nem cserélték le az árcédulákat. Ez nem elfogadható magyarázat, de nem balhéztam miatta, egyszerűen csak nem vettem meg.
Azzal pedig rendszeresen trükköznek, szerintem legalábbis direkt csinálják, hogy sok akciós termék közé (pl. a teáknál) beraknak néhány nem akciósat is, mert a vevők többsége nem fogja egyesével átböngészni az árcédulákat, csak levesz a polcról valamit, aztán kifizeti a teljes árat abban a hitben, hogy hú-de-jól-járt.
Ha ők is elismerik akkor szerinted nehéz lesz bizonyítanom??
Nem.
CBA-t nem ismerem "személyesen", ismerősök viszont dicsérik.
Nálunk ez a kettő van meg Coop, de ott ez nem megy.
Kérdés, hogy a fogyasztóvédelem előtt is elismerik-e...
Szerintem legközelebb írj be a panaszkönyvbe, hogy legyen nyoma a dolognak. Plusz mindenféle tárgyi bizonyíték (reklámújság, blokk).
Természetesen nem ismerem az ország összes CBA-ját. De nálunk van vagy öt, abból kettőt igen, ott az megy, amit írtam.
"Érdekes, ennek ellenére nagyon jól tudjátok, hogy az ügyfélszolgálaton lehet reklamálni és vissza is adják:)"
ez teljesen logikus, hiszen ezért van az ügyfélszolgálat, és ezért ez a neve... szóval nem kell hozzá szummakumlaude, hogy az ember rájöjjön... aztán ott a kezedben a blokk, és ha igazad van, akkor kifizetik...
Velem meg olyan volt, hogy fizettem, és a pénztáros csaj szólt, hogy valami baj lehet, mert nagy lett a végösszeg... aztán kiderült, hogy a program kevert össze két vonalkódot...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!