Postan küldtem egy terméket, a vevő előre fizetett, de a csomag törötten visszajutott hozzám, a vevő a pénzét követeli vissza, mi a teendő?
Előre utalva kaptam 5500 ft-ot, elküldtem a porcelán csészét, kőrbe újsággal, pukkancsos fóliával, mindennel!
Feladtam sima csomagként, azonban a vevő nem vette át, allítólag nem is értesült róla, hogy ott járt a csomag, postán se kapott semmi hasznos választ.
A csomagot 8 nap után kb. visszaküldték nekem, azonban a csésze törött volt.
Az eladó meggyanusított, hogy el sem küldtem és feljelent, aztán mondta, hogy küldjem vissza azonnal az árát vagy az sértetlen terméket!
Nos, a pénz nálam, az értéktelen csésze nálam, mi legyen?
Küldött újabb 1200 ft-ot, hogy küldjem el újra neki, de ha a töröttet küldöm, akkor is feljelent...
Nekem csak ez az egy van és nem az én hibámból tört el.
Ilyenkor mit kell tenni?
Ő kérte így, én nem akartam simán feladni!!
Értem, visszafizetem holnap, azonban igazságtalannak tartom még most is.
Ő vállalta a következményeket nem én.
Vagy bolondbiztosan csomagolod vagy nem küldöd törékeny biztosítás nélkül.
Gondold bele magad a vevő helyzetébe!
"10 ezer ft egy ilyen porcelán, az én káromat ki téríti meg?... "
A kárt minden esetben a károkozónak kell megtéríteni, vagyis neked. Tedd át azt a tízezret egyik zsebedből a másikba, amennyiben ez nem elégít ki, akkor polgári peres úton követeld magadtól és fogadj egy jó ügyvédet!
Visszafizeted a pénzt és kész.
Máskor majd értékbiztosítva küldöd a csomagot, és akkor nem ér kár.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!