Mi a teendő, ha nem azt kaptam amit megrendeltem?
Figyelt kérdés
a biciklimhez rendeltem egy oldalról alkatrészt.
az első hátsó agy-nak a színe nem stimmel én LILÁT rendeltem és rózsaszínt kaptam.. a megrendelő lapon is ott van,hogy lila.
már beszéltem az egyik eladóval és azt mondta utánanéz.
viszont engem az érdekelne,hogy én már kifizettem + postaköltséget is ilyenkor ha kicserélik kérhetem hogy fizessék ki a postaköltséget? (ha már ők hibáztak? )
2014. aug. 5. 13:02
1/1 anonim válasza:
Ilyen velem is fordult elő.Mi visszaküldtük egy levéllel és felhivtuk őket telefonon.Kicserélték de nem kellett fizetnünk érte mert az elsőért fizettünk.És ha nincs lila és nem tetszik semmi más akkor a pénzedet vissza adják!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!