Jogos a követelés?
Pár hónappal ezelőtt vettem egy Lenovo T61-es laptophoz való akkumulátort, ami rendben megérkezett. Úgy 2 hónap után viszont küldhettem vissza, mert hibás volt. A csomagot múlt hónap 18-án vették át. Ma írtam nekik, hogy most mégis mi van, megkapták-e, stb. A válaszuk az volt, hogy megkapták, de ahhoz, hogy újat küldjenek, még csengessem ki a postaköltséget, ami 13$, vagyis 3000 Ft. Na most a helyzet az, hogy ezen kicsit felidegesítettem magam, mivel a visszaküldésnél én már kifizettem ugyanennyit. Ráadásul akár Kína akár nem, ez szerintem úgy lenne korrekt, hogy odafelé én fizetem, visszafelé meg ők. Főleg azok után, hogy a termék garanciális. Az csak külön extra, hogy ha veszek tőlük egy másikat, a szállítás csak 3$, azaz 700 Ft. Megnéztem mindenhol, sehol nem volt szó erről korábban. Az lenne a kérdésem, hogy tegyem ezt szóvá, vagy tudjam be kezdő vásárlói hibának, mert úgysem tehetek semmit, és törődjek bele?
A hirdetésről egyébként itt egy link: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!