Az emberek miért nem sztrájkolnak a BKV árak miatt?
Mert Magyarországon még mindig nem tudják, hogy mi az a demokrácia és hogy mit jelent a jólét.
Most csökkentek a jegyárak.
A legjobban úgy lehetne levinni az árakat ha nem lenne ennyi bliccelő. 10 ezer azért hogy 0-24 bárhonnan bárhova elvigyenek nem hatalmas pénz. És aki sajnál 400 forintot egy megállóra az sétáljon, átlag 5 perc két megálló távolsága.
Ha nem tetszenek az árak, járj biciklivel.
Én autót használok.
Biztos nem utaznék BKV-n, inkább járok autóval.
A BKV koszos, büdös,sokszor 40 fokban sem kapcsolnak klímát vagy azt mondják elromlott és nem akarják megcsináltatni, nem tisztítják rendesen azt sem.
Ja, meg tele van kokerókkal.
"ha nem tetszik lehet gyalogolni, kerékpározozni is"
Valóban el lehetne indulni hajnali négykor, hogy beérjél a munkahelyedre időre. Délután ugyanannyit vissza. Ez a típusú szöveg meg a legnagyobb etikátlanság: "ha nem tetszik, el lehet menni". Nem, nem "elmenni" kell, hanem kijavítani azt, ami rossz.
"Több mint tízezret kiszedni az utazókból havonta"-40 euro nem sok a pesti fizetésekhez képest,netto 6-700 euros fizukból ki lehet gazdálkodni.
Békéscsabán pl. rosszabb a helyzet:egy buszjegy 11 euro és ezt gazdálkodd ki a 280 eurós fizuból.
(1-es köszi a linket,jó látni hogy van olyan oldal ahol lényeges kérdésekkel foglalkoznak.)
Milyen érdekes, hogy a linkelt cikkben világosan leírják, hogy Ausztriában olcsóbb a bérlet, mint nálunk, ott mégis ki tudják fizetni a sofőröknek a mi béreink sokszorosát és az ottani tömegközlekedési eszközök mégis tisztábbak és modernebbek, mint a magyarok, ennek ellenére mindenki itt hőbörög, hogy "de Magyarországon nincs elég péééz!"
Akkor Ausztriában mégis miért van péééz a kisebb jegyárak és a nagyobb kiadások ellenére is?
"A legjobban úgy lehetne levinni az árakat ha nem lenne ennyi bliccelő."
Ez is egy kamuszöveg, hogy neked azért kell ilyen sokat fizetned, mert vannak bliccelők. Fel kellene ismerni:. Ezzel azt akarják elérni, hogy egyrészt fizess szó nélkül, másrészt meg okold a többi embert, ami ugye az oszd meg és uralkodj elvre épül!!! Ezt kell észrevenni!
Amúgy sokkal kevesebb már a bliccelő, amióta bevezették sok járatnál, hogy csak elől szállhatsz fel, bemutatva a jegyet vagy bérletet a sofőrnek. Ezzel szinte nullára lehetne csökkenteni a bliccelőket. Kíváncs vagyok, ezután valóban drasztikusan csökkenni fognak-e az árak, mondván, nincs annyi bliccelő, de nem ám pár száz forinttal (szemkiszúrás), hanem a felére.
"10 ezer azért hogy 0-24 bárhonnan bárhova elvigyenek nem hatalmas pénz."
Az ember nem utazik napi 24 órában. Az utazások 70-90%-át az teszi ki, hogy eljuss a munkahelyedre, ahova szintén nem a magad szórakoztatására mész, hanem fizetésért, tehát a munka miatt muszáj utaznod, de még azt is te fizeted, hogy mehess dolgozni. (Kivétel, ahol támogatja a mh.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!