Hogy lehetne bejelenteni/feljelentést tenni? (bővebben lent)
Van egy budapesti (magán)kollégium, ahol az üres, kiadás előtt álló szobákban mindig káosz uralkodik, gondolok itt arra, hogy pl. vastagon áll a por, pókháló a sarokban, csótányok a wcben. A konyhában is kaotikus állapotok uralkodnak, több hónapja feltörték a járólapot és letépték a tapátét és azóta hozzá se nyúltak, minden úszik a koszban, kaja maradékok hevernek szerteszét, a takarító nem takarítja ki. Van mindenhol tűzjelző, de ki van kapcsolva, így sokan a folyosókon, szobákban, konyhában cigiznek.
Illetve folyamatosan teltházzal működik, de az eredménykimutatását elnézve a befolyó árbevételnek kb. csak 60%-a van feltüntetve. Plusz nem adnak mindenkinek számlát a lakbér-befizetésről, csak egy "bizonylatot". Amikért pedig külön kell fizetni (pl. tv, hűtő, belépőkártya) azok befizetése után pedig egy bizonylatot se adnak, csak beikszelik a saját kis füzetükben, hogy befizettem.
Nekem ezen dolgok nagyon szúrják a szemem és szívesen tennék ellenük bejelentést. Ezt hol tehetem meg? NAV és ÁNTSZ? Illetve hogyan? Mi ennek a menete?
Én felkeresném a helyedben az általad említett szerveket és az ő ügyfélszolgálatukon nyújtanék be írásos észrevételt. Ők megvizsgálják a bejelentésedet és valószínűleg kivizsgálják a kollégiumot a saját szemszögükből, szükség esetén felvéve egymással a kapcsolatot.
Valamint fogyasztóvédelemhez is fordulhatsz. Talán őket is érdekli az eset. Legjobb ha telefonon felhívod első körben az ügyfélszolgálatukat és ott kérdezed meg, hogy mit tehetnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!