Nem garantált az 1 napos kézbesítés?
2009.12.10-én, csütörtökön, a pécsi 1. számú Nagypostán, reggel 9.52 perckor feladtam egy 26.000 forint értékű csomagot, időgarantált start pluszos opcióval, ami garantálja, hogy 1 nap alatt megérkezik a címzetthez, mivel sürgős volt a kézbesítés.
2009.12.11-én, pénteken este 21.00 óra után érdeklődtem a címzettnél, aki tájékoztatott, hogy nem érkezett meg a csomag.
A www.posta.hu oldalán, a Nyomonkövetés opciót használva kiderült. hogy 2009.12.11-én, pénteken, reggel 10:51-kor regisztrálták a kézbesítést BCSKÜ 3. sz. bázison. A címzetthez azonban ugyebár nem érkezett meg.
A kérdés: mit lehet tenni, ha nem teljesül az 1 napos, "garantált" kézbesítési idő? Miért nem kézbesítették ki a csomagomat, ha egyszer, direkt ilyen módon adtam fel? Nemhiába 1980 forint a költsége, de hogy nem teljesítik, az már roppant bosszantó.
A Postán is panaszt tehetsz, de a Fogyasztóvédelemnél is. Végül Te kifizetted a plusz költséget, hogy a szolgáltatásukat igénybe tudd venni, de ezt ők megszegték.
Mi egyszer elsőbbségivel adtuk fel, nagyon fontos lett volna és mindig megérkezett 1 nap alatt, hát ekkor pont nem. Erre azt mondták, hogy statisztikai adatok alapján 1 nap. De a Ti esetetekben garantált, ha jól értem. Nem tudom akarsz-e esetleg kártérítést kérni, vagy csak hogy nagyon bosszantó a dolog. Az 1980 Ft-ot már csak azért is visszaigényelhetnéd!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!