Tudnék új telefont követelni?
2013.Decemberben vettünk a Superphone gsm-nél egy "elvileg új" telefont amit úgy hirdetnek, hogy 0perces(használt). 2014. Januárjában tönkrement a telefon és elküldték szervizbe(Csehországba). Már nagyjából egy hónapja szervizbe van(még most is) és elkezdtem utánanézni a telefonnak. A Csehországi szervizükben az IMEI száma alapján le tudtam "követni a telefon". Az a meglepetés ért, hogy ez a telefon már volt náluk szervizelve 2013. októberében.(szóval én már használtan kaptam). Emiatt tudnék új telefont követelni/kapni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Amennyiben a javítási határidőn belül nem szolgáltatja vissza a készüléket a szerviz/bolt, akkor nyílik meg az elállásra a lehetőség.
A „megtévesztésre” hivatkozás nem biztos, hogy sikerrel járna, hiszen „0 perces” termékként lett eladva, ami ugye eleve nem „originált” - újszerűt - jelent! Persze egy próbát megérhet, erre hivatkozással - is - az elállást bejelenteni! Az üzletet pedig addig, amíg nem rendeződik a panasza, semmi esetre se kerülje el!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!