Tehetek Feljelentést?
Rendeltem egy futárt(GLS) fel is vette a csomagot 21-én!
22-én kaptam egy levelet, hogy kézbesítve!
És az lenne a problémám, hogy az átvett összeget, nem akarják vissza utalni az eddigi leveleimre nem jött válasz
egyszerűen nem reagálnak semmire!
Utánvételes csomag volt!
De ha elolvassák a levelet annyi emberség nincs bennük, hogy válaszoljanak is?
Meg nem hinném, hogy olyan sokáig tart egy utalás!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A csalók már csak ilyenek. Miért kéne bármit is reagálniuk?
Minél előbb célszerű megtenni a feljelentést.
Kedves utolsó hozzászóló. 3 nap a GLS-nél mire utalják a számládra az utánvét árát.
Kedves kérdező!
Én már hónapok óta a GLS használom csomagküldésre. És sosem volt problémám velük.
Nem tudom, hogy szerződést kötöttél-e velük, mert akkor kel megadnod az adataidat és számlaszámodat, utána fogják csak tudni hogy hova utalják a pénzt.
Amikor a címzett átveszi és kifizeti onnantól számított a 3. napon utalják el neked.
Tehát szerintem telefonon kellene hívni őket a problémáddal. Az a legcélszeúbb és legközvetlenebb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!