Hiányos csomagot kaptam. Mit lehet tenni?
Rendeltem 3 tételt egy GSM webáruházból. Egy kijelzővédő fóliát kispóroltak a csomagból (kb 500ft). Ugyebár én csak a boríték sértetlenséget ellenőriztem a tartalmát nem. Lehet ilyenkor egyáltalán tenni valamit?
Írtam már nekik mailt, de attól tartok rám hárítják az egészet és mégis ki lenne az aki ilyennel foglalkozik. Mindenesetre remélem gyógyszerre költik a pénzt!
Én már jártam hasonlóképp...rendeltem 3 különböző terméket, de csak 1-et kaptam meg.
A futár átadta, sértetlen volt a csomag, kibontottam, láttam, hogy a fele nincs benne legalább. Rohantam a futár után, hogy nem-e felejtett el ideadni valamit, két utcával odébb elcsíptem, és nem...Ő kézbesítette a sértetlen csomagot, mást nem tehet.
Felhívtam a céget, és közben kiderült, hogy nem volt Nekik raktáron a termékekből, de majd küldik utólag (és előre ki is fizettették velem). Többszöri telefonálgatás után nagy nehezen elértem, hogy megkapjam a másik csomagot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!