Egy hipermarketban vásárolt gép elromlása esetén kinek kell jótállnia a készülékért, ha sem a forgalmazó cég, sem a szervize nem elérhető? Ki téríti meg a káromat?
A károdat a pap téríti meg análba.
Amúgy, ha nem elérhetőek levélben sem, akkor fordulj ügyvédhez és pereljetek! Bíróságon kell elintézni az ilyesmit.
A vásárláskor te az eladóval kerültél jogviszonyba. Mindenekelőtt a csereidő nem 3 nap, hanem 7 nap az elállás (rád nem vonatkozik, mert otthon bontottad ki). Kaptál garanciapapírt, azon rajta kell lenni az eljárásrendnek. Ha a szerviz nem elérhető, reklamálj a hipermarketban. Lehetőleg kellően látványosan (nem hangosan, hanem úgy, hogy sokan lássák, értsék). És légy nyugodt, magabiztos. A törvény őrei nem állnak mögötted, mert nincsenek. Formálisan vannak, de nem intéznek semmit, így még az esetleges jogi határidők is lejárnak.
Manapság az van elintézve, amit magadnak elintézel. Ezért tudnod kell, mikor és hol milyen körültekintéssel érdemes eljárni (vásárolni). Én például, amit a helyszínen nem próbálhatok ki, nem veszek meg. Ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!