Ki voltál előző életedben, bluetooth-os radar, stb reklámok miért engedélyezettek?
TV-ben ezek a mobilreklámok ahol a sok idiótát ráveszik, hogy ilyen meg olyan hülye apróságokra iratkozzanak fel a telójukkal, azt akkor hetente többezer Ft-ot szív le tőlük.
Lehet ugyanazoknak a reklámja, akik google hirdetéseken keresztól iphone-t ígérnek vagy az IQ teszteket ígérik meg a többi baromság.
Akinek van kis esze, az tudja, hogy ez nem tisztességes, mert a sok gyerek ezt megeszi.
Akkor miért vannak még kint miért vannak még ott a tv-ben? Ennyire nem érdekel senkit sem, hogy palira veszik az embereket? Engem már rohadtul idegesít, hogy több éve ezt nézem-hallgatom amerre látok.
Igen, a gyerekek, tinédzserek az egyik legjobb célcsoport, az öregek meg már egyátalán nem számítanak üzleti szempontból!
A fiatalokat könnyű befolyásolni, a divat legnagyobb hódolói, mert még ezzel saját egyéniségüket vélik kialakítani...
És ebben az esetben meg még át is akarják verni őket, ha a "hülyeséget" meg is rendelik, nem gondolnak rá, h ezzel "előfizetnek" egy még nagyobb hülyeségre, ami már abszolút nem is kellene nekik. Tehát még könnyebben is manipulálhatók...És ami a legszebb az egészben, a szülők költségére!
Én nem is értem, hogy maradnak fenn ezek a "szolgáltatók". A legtöbb fent van a neten, letölti és rárakja a telefonra. Pl: az a k*rvára idegesítő macskadal.
A kérdésre válaszolva: rengeteg pénz forog, nem hagyhatják veszni. A tv-k jórészt reklámokból tartják fent magukat.
Ugyanilyenek amúgy a Top Shopos reklámok, amikkel főleg az öregeket verik át.
Az adott reklám jogi értelemben nem etikátlan, társadalmi értelemben azonban nagyon aggályos.
De sajnos hazánkban sem alkották még meg az Emberi hülyeség kezeléséről szóló 2009. évi CDXIV. törvényt, így nem igazán lehet erre "orvosság".
Aki ész nélkül kattint mindenhova, és pipálja az elfogadom, egyetértek, beleegyezem, hozzájárulok pipákat, azt nem hiszem, hogy államhatalmi eszközzel kordában lehet tartani. Mindig fog találni egy négyzetet, ahova tud kattintani.
Az emberi hülyeségnek nincsenek határai. Ha nem lenne emberi hülyeség, nem lenne Jamba sem. Ha nem lenne emberi hiszékenység, a TeleShopok is rég bezártak volna. De van. És ez életben tartja őket.
Márpedig a versenypiacra gyakorolt nagy mértékű állami beavatkozás nem jó közgazdasági szempontból. A piac képes önfenntartani magát, és ismét mondom: jogi értelem a Jamba hirdetések megfelelnek a reklámtörvényben és a tisztességes üzleti magatartás előírásaiban foglaltakkal.
Könnyű azt mondani hogy a tv hibája, meg az internet hibája.
Ez a mi hibánk. Ha nem nevelnénk a gyereket idiótának akkor nem lenne szükség ilyen reklámokra.
Ne nézzetek tv-t. Olvassatok. Menjetek sportolni vagy táncolni vagy valami.
Minek a gyereknek csúcsszuper mobil. Elég egy olyan amin telefonálni lehet, hogy feltudja hívni ha akarom. Ha kell neki egy jobb mobil majd a saját kereséből megveszi.
Ne az én kontómra legyen vagány a haverok előtt. Ha azok meg csak a mobilja miatt barátkoznak vele akkor meg megette a fene.
Internet meg saját számítógép sem kell.
Én a nélkül nőttem fel. 21 éves koromba volt elsőnek saját gépen mégis programozásból élek.
Ha gyerekkoromban is lett volna számítógép nagyon sok dologról mardtam volna le.
Ha hazaér a szülő akkor ne az legyen az első dolga hogy bekapcsolja a tv-t. Foglalkozzon a gyerekkel. Menjenek kutyát sétáltatni vagy focizni. Könnyű azt mondani hogy fáradt vagy és inkább csak tv-t nézek. Ha nem a tv-t bámulná hanem mozogna akkor nem fáradna el olyan könnyen.
Én is azt mondom hogy ha valaki annyira buta hogy megrendeli ezeket a szolgáltatásokat akkor megérdemli amit kap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!