Fel akarom jelenteni, illetve panaszt tenni az egyik online kereskedőcég ellen, hol lehet?
Mert olyan dolgot számlázott ki és ki akar fizettetni, amire nem adtam ki egyértelmű műveleti parancsot, pontosabban übereltem egy egyértelmű paranccsal, ennek ellenére végrehajtotta és számlázott.
A rendszerük működése nincs a szabályzatukban részletezve.
Ez esetben pontosan milyen jogi kategóriák merülnek fel? (jogtalan haszonszerzés, megtévesztés, félrevezetés .... az összes érdekel! )
Milyen szerveknél lehet panaszt tenni? (pl. fogyasztóvédelem rendőrség ügyészség . Az összes érdekel)
Mikre számíthatok?
nincs részletezve...
Amúgy meg hol a gond? A törvény szerint jogod van elállni a vásárlástól 8 napon belül, még az áru kézhez vétele után is.
Nameg egy online rendelésnél, ha az adott cég már postára adta a terméket, akkor nyomogathatsz te bármit, fizikailag képtelenek visszahívni a terméket, ésha pl a cég mindne nap 4 órakor összesíti az adatokat, te meg előtte egy perccel nyomsz egy igent, utána 1 perccel egy nemet, akkor is elképzelhető, hogy kimegy a rendelés. De az is lehet, hoyg a program hibás.
Szóval én még abban sem vagyok biztos ezek alapján, hogy szabálytalanság történ. Amúgy fogyasztóvédelemnek írkálj.
(A sikkasztásnak ehhez semmi köze, némi fogalomzavarban szenvedsz)
Menj a fogyasztóvédőkhöz, aztán kiderül, hogy valóban gond van, vagy csak te nem értetted meg a dolgot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!