Fogyasztóvédelmi kérdés. Élelmiszer boltban ismételten csalt a pénztáros a saját mérlegén. Mit lehet tenni?
A bolt próbamérleg nullát jelez, ha nincs rajta semmit, tehát e szempontból tuti korrekt mérleg. Nem először fordul elő, hogy a pénztáros többet mér a sajátján -e boltban a pénztáros méri le és szabja meg az árát, multi áruház-, mint a próbamérleg nekem. Volt alkalom, amikor szóvá tettem, és kértem, hogy mutassa meg nekem, mennyit mutat az ő mérlege, ha nincs rajta semmit. Több grammot mutatott! Mégse hagy fel a csalással, pedig hónapok teltek el azóta, h felfigyeltem erre, és megkértem, hogy korrigálja - ez esetben meg is tette.
A problémám, hogy újra és újra elköveti a csalást. Feltételezhetően nem csak velem, hiszen megéri neki, hogy addig méricskél nagyobb tömeget, amíg valaki észre nem veszi, gondolom hamarosan kezdi elölről: visszaállítja megint több grammra az alapállapotot.
Következő:
Egy ilyen alkalomkor elkéred a panaszkönyvet és beleírod azt is, hogy ez már nem az első alkalom. Hibátlanul töltsd ki az űrlap részét!
Ha ez megvan, vársz 30 napot (plusz néhányat, amíg még érkezhet a levél).
Ha írásban nem válaszolnak (legtöbbször nem válaszolnak), akkor elmész a polgármesteri hivatal kereskedelmi és ipari igazgatási osztályához, és ott bejelented, hogy elmulasztották a válaszadást. Ez jó eséllyel 100 000 Ft-ba kerül nekik.
De ha mégis válaszolnak, viszont ez neked nem felel meg, akkor a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz lehet fordulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!