Sürgős! Meg tudja-e itt valaki mondani, hová fordulhatok szolgáltató céggel kapcsolatos panasszal?
A Fogyasztóvédelmi Felügyelőség működik-e, hogyan érhető el, pl. világhálón?
Nagyon úgy néz ki, hogy egy szolgáltató cég rajtunk kívül akár tömegeket akar - szerintünk - jogszerűtlenül, megtévesztően, új szolgáltatási szerződés megkötésére rávenni.
Szolgáltatót hívd fel köteles megadnia a felügyelő szerveket ...
Ne hagyjátok magatokat ... én rendszeresen szólok a szolgáltatóknak, ha sunnyognak a számlákkal vagy nem szóltak a rejtett költségről...
Igen.
Az UPC-ről van szó.
A 2-es számú Válaszolónak:
Nagyon hasznos ugrócímet adtál meg. Köszönöm.
Idő kell az alapos áttanulmányozásához. A gyors betekintésem során nem találtam TV-csatorna- és internetes
szolgáltatással foglalkozó részt a "gyakori kérdések" címszónál.
Egyben válaszom az 1. számú Válaszolónak: UPC-szolgáltatás: TV-csatornák és internet.
Tájékoztató levelük "Jogi információk" bekezdését jogilag aggályosnak érzem. Ráutaló magatartással megkötendő új szerződésről tájékoztatnak, ám az új szerződés szövegét nem adják meg. És mindez tömegeket érintő dolog, ahogy látom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!