Ha az internetszolgáltatóm nem a szerződésben meghatározottak szerint jár el, akkor mit tehetek? (lentebb folytatom)
Figyelt kérdés
Az előfizető szerződésszegése miatt akar szerződést bontani 60 napos határidővel, de a szerződésben ez áll:
"Ha a felmondás indoka az Előfizető szerződésszegése, és az Előfizető a felmondási idő
alatt a szerződésszegést megszünteti, az előfizetői szerződés nem szűnik meg a
Szolgáltató felmondásával."
Erre felhívtam a figyelmüket, de nem érdekli őket. Azt mondják, hogy már nem tehetek semmit.
NHH-nak kell írni ilyenkor? Vagy valami fogyasztóvédelem szerűségnek? Milyen címre lehet?
2009. aug. 11. 11:57
2/5 A kérdező kommentje:
Dunaweb
2009. aug. 11. 12:36
3/5 anonim válasza:
Abban sajnos nem tudok segíteni. Azt hittem valamelyik mobilszolgáltató
4/5 anonim válasza:
5/5 anonim válasza:
Ha jól értettem ezek szerint igazából Te szegtél szerződést...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!