Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ha az internetszolgáltatóm...

Ha az internetszolgáltatóm nem a szerződésben meghatározottak szerint jár el, akkor mit tehetek? (lentebb folytatom)

Figyelt kérdés

Az előfizető szerződésszegése miatt akar szerződést bontani 60 napos határidővel, de a szerződésben ez áll:

"Ha a felmondás indoka az Előfizető szerződésszegése, és az Előfizető a felmondási idő

alatt a szerződésszegést megszünteti, az előfizetői szerződés nem szűnik meg a

Szolgáltató felmondásával."


Erre felhívtam a figyelmüket, de nem érdekli őket. Azt mondják, hogy már nem tehetek semmit.


NHH-nak kell írni ilyenkor? Vagy valami fogyasztóvédelem szerűségnek? Milyen címre lehet?


2009. aug. 11. 11:57
 1/5 anonim ***** válasza:
Melyik szolgáltató?
2009. aug. 11. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Dunaweb
2009. aug. 11. 12:36
 3/5 anonim ***** válasza:
Abban sajnos nem tudok segíteni. Azt hittem valamelyik mobilszolgáltató
2009. aug. 11. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Próbáld meg a fogyasztóvédelmet. Itt vannak az elérhetőségeik:


[link]

2009. aug. 11. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Ha jól értettem ezek szerint igazából Te szegtél szerződést...
2009. okt. 20. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!