Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Az autószervizben megvetettek...

Az autószervizben megvetettek velem egy drága alkatrészt amire kiderült nem is lett volna szükség, mit tehetek?

Figyelt kérdés
120 ezer forintos dolog,most ott fogták az autót mert továbbra se jó.hétfön megnézik mégegyszer.addig csereautot kaptam.
2012. aug. 25. 08:33
 1/7 anonim ***** válasza:
Semmit. Ebből élnek, madarakra vadásznak. Ha valóban nem volt rá szükséged, akkor a kivett "rossz" alkatrészt talán el tudod adni, hogy csökkentsd a kiadást.
2012. aug. 25. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Én azt csináltam, hogy sohasem mentem szervizbe, csakis haver szerelőhöz, ezeket váltogattam. Aki gyanúsan drágán dolgozott, nem kérdeztem semmit, csak a másikhoz vittem a kocsit utána többször is.


A másik lehetőség, ha sok évig ugyanoda jársz, és ha átbaszna, akkor óvatosan méltatlankodsz. Ha sok éves ügyfél vagy, akkor nem fog annyira átbaszni.


Márkaszervizbe ne menj soha, sőt szervizbe se, csakis egységsugarú magánzó szerelőhöz.

2012. aug. 25. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Többet ne vidd szervízbe, autószerelőhöz is csak haverhoz vagy ajánlás után.

Azt csinálja a nagyrészük, h bemész, úgy kérdez tőled mint egy autószerelőtől, szal nem nézted meg az ilyen olyan rudat?

Persze nem tudod miről van szó, ő ezt rögtön levágja, ezért is kérdezte aztán már próbál is átverni, h ez szar meg az szar.

Persze vannak kivételek.

2012. aug. 25. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Nem kellett volna neked megvenni semmilyen alkatrészt! Egyszerűen beviszed az autót és a szerviz keresse meg a hibát és javítsa meg a kocsit ennyi. Menjél be és mond meg nekik hogy ezt a z alkatrészt fizessék ki és vegyék át tőled. Hibáztak a hibafeltárás során és ezt veled akarják kifizettetni, ez az ő saruk vállalják a felelősséget.
2012. aug. 25. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Várd ki a végét aztán ha tényleg átvertek jelentsd fel őket.
2012. aug. 25. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 tomala ***** válasza:

Ha biztos vagy benne, hogy tudták (vagy tudniuk kellett volna), hogy arra az alkatrészre nem volt szükséged, akkor a következőt teheted:


1.) Elmész a szervizbe, elkéred a panaszkönyvet, és beleírod a problémát, és kéred, hogy az árból x összeget térítsenek vissza. Figyelj a panaszkönyv helyes használatára (pl. tépd ki a saját példányodat)!


2.) Ha 30 napon belül nem válaszolnak, vagy a válaszuk számodra nem kielégítő, elmész a lakóhelyed szerinti Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testületének irodájára, ahol kérsz egy nyomtatványt az eljárás megindításához, és csatolod hozzá a panaszkönyvi példányodat.


3.) A testület ki fog űzni egy tárgyalási napot, ahol megtárgyalják az ügyet. Az eljárás ingyenes. Lehetőség van egyezkedni is. A testület végül határozatot hoz, ami csak akkor kötelező erejű, ha azt a szerviz is elismeri annak.


4.) Ha a szerviz nem tartja be a határozatot, vagy azzal te nem értesz egyet, elmész egy ügyvédhez, aki felszólítja a fizetésre, majd - szükség esetén - bírósági útra tereli az ügyet.

2012. aug. 25. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
igazából gyakorlatilag nincs műszerük ehez a kategóriához.és az eredeti hibát amivel bevittem,csak számítógéppel lehetett csinalni,és ennek hiányában mondták hogy más a baja.tehát tévedtek,egyértelmű ,de most azt mondják hogy a cserélt alkatrész is rossz volt.
2012. aug. 26. 06:57

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!