Mit tehetek ebben az esetben? Hova forduljak?
2012. márciusában rendeltem meg a lakásom egyik ablakának cseréjét. A céggel megrendelőlapot állítottunk ki, ami tartalmazta az előleg átvételét aláírva, bélyegzővel ellátva. 5 hétre vállalták a szerelést.
Úgy alakult, hogy a cég a gyártóval megszüntette a közös munkát, így a mi ablakunk nem lett már leszállítva. A mai napig nem kaptuk vissza az előleget. Ha telefonon érdeklődöm, mindig az a válasz, hogy pár nap és utalja, de soha nem történik semmi...
Kihez fordulhatnék? Hol lehet feljelenteni őket? Mi ennek a menete?
Köszönöm a válaszokat. Akkor holnap reggel rendőrséggel kezdek...
Annyira bánt a dolog, nő létemre soha senki nem tudott eddig átvágni... és annyira profiknak tűntek, neten weboldaluk van, bemutató képek, referenciák stb... profin jöttek, felmértek és tessék...
A honlapjukon fenn kellene lennie, hogy panasz esetén hova (kihez) fordulhatsz (felügyeleti szervek)
A rendőrségen és a fogyasztóvédelmen kívül fordulj a székhely és az esetleges telephely szerinti jegyző(k)höz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!