Hogyan érdemes felvennie a küzdelmet egy egyszerű személynek egy nagyvállalat ellen?
Van egy nagyvállalat, ez biztosít bizonyos szolgáltatást, pénz fejében. Szerződés köttetik erről a szolgáltatásról. A személy, aki ezt igénybe vette, azt állítja, nem kapta meg vagy nem úgy kapta meg a pénzéért a szolgáltatást, mint ahogy az a szerződésben foglalva van, sőt őt kár érte ezen felül ebből kifolyólag.
Bármennyire nem úgy tűnik, ez egy konkrét eset...
Nem logikai útvonal érdekelne, hanem egy konkrét, ami a legnagyobb eséllyel vezet megoldáshoz. Tehát egyből pereljen a személy, vagy előtte próbáljon tárgyalni, ha igen, azt hogyan? Mikor kezdjen durva lenni? Mi a járható út? Ha pl. tudom, hogy ilyen eset sok más ügyféllel is potenciálisan előfordulhat, miben módosít a dolgokon? Ha pl. a potenciális ügyfeleiket még azelőtt tájékoztatom az én esetemről, mielőtt ők is igénybe veszik a szolgáltatást, megszegek valamilyen törvényt, pl. ez lejáratásnak minősül, ha elmondom, hogy én hogy jártam? Per esetén el fogja söpörni a nagyvállalat ügyvédhengere az egyszerű személyt?
A lényeg: Mit, milyen sorrendben, hogyan, mikor érdemes tenni?
minden komolyabb cégnél van panaszkezeléssel foglalkozó osztály/kolléga...
általában az ügyfélszolgálaton keresztül lehet elérni. első lépésben ott érdemes jelezni a problémádat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!