Kinél, és hogyan lehetne feljelenteni az automata-üzemeltetőket?
A munkahelyemen van egy üdítős automata, ami amellett, h. pofátlanul drága (200 Forint egy fél literes üdítő), lejárt szavatosságú termékeket forgalmaz!
Nem tudom milyen gyakran szokták feltölteni, de a mai napon egy januárban lejárt cola light-hoz volt "zerencsém"..
A kérdésem az lenne, h. hogyan lehetne érdemben fellépni az üzemeltető cég ellen?
Ha csak simán felhívom őket, az nem valószínű, h. segít, mivel hasonló ügyekben lettek már értesítve, és lerí róluk, hogy nem foglalkoznak a vevői panasszal...
Másik céget keresni meg nem az én hatásköröm, de ha nincs már hátra, akkor elkezdek mozgolódni ezügyben is :)
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
de: először mindenképp célszerű az üzemeltetőt hivatalos levélben megkeresni (ennek másolat majd jó lesz bizonyítékként)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!