Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Aki 1983-ban született férfi,...

Aki 1983-ban született férfi, melyik évében megy nyugdíjba?

Figyelt kérdés
Valamint férfiaknál/nőknél egyforma a nyugdíjkorhatár?
2011. máj. 27. 20:17
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Amint meglesz a 65 éved bedolgozva. És ne úgy számold, hogy 2012,2013...hanem 365 bedolgozott nap, egy évnek számít, mert kiesik a hétvége, ünnepek. Szóval így kiszámolhatatlan, mert lehet egyszer valahol felmondasz, nem fogsz dolgozni egy évig. Ha eddig még nem dolgoztál, akkor innentől kb 2080-ig, ha folyamatosan fogsz. :D Számold ki menni fog?!
2011. máj. 27. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
Pff, bocs, rossz, 65 év helyett 50-t számolj. Már 65 évesnél tartottam. :D
2011. máj. 27. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

"83-ban születtem, pályakezdő vagyok, vagyis még sohasem dolgoztam. Ez érdekelne engem, hogy mikor megyek nyugdíjba így?"


Így soha. Nem fogsz nyugdíjba menni. Szüless korábban. Mit szólnál 1957-hez?

2011. máj. 27. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
100%

"Ha a magánnyugdíjpénztárból kifizetik a pénzemet, ami nem több 30 ezernél, (közmunka) 4 év alatt gyűlt össze, akkor nemigen kapok öreg koromra egy fillért sem."


Szerintem fogsz kapni három forint negyven fillér egyszeri juttatást.

2011. máj. 27. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 A kérdező kommentje:
20:39-eshez : "folyamatosan 50 évet?" Pont az, hogy mióta elhagytam az iskolát 10 évig nem dolgoztam, most hogy lenne olyan szerencsém, hogy találok egy munkát, ahol 50 évet 'lehúzhatok'? Kereskedő lennék, csak mindenütt azt mondják: Már kijöttem a gyakorlatból, viszlát! A mai világban meg nem könnyű munkát találni.
2011. máj. 27. 21:35
 16/19 A kérdező kommentje: