Tényleg írhatok panaszlevelet egy élelmiszer gyártó cégnek? Hogyan fogalmazzam meg kb. a levelet?
panaszlevelet minden gyártónak lehet küldeni.
Nem kell bonyolultra gondolni.
pl
Tisztelt ...!
Pécsen a kispista utcai spár üzletben vásároltam 2 csomag Kalifa márkájú darát diót. Felhasználás előtt megkóstoltam, és észrevettem, hogy meg van avasodva, pedig a minőség megőrzési ideje nem járt még le (minőségét megőrzi 2011.08.31).
Ez engem nagyon kellemetlenül érintett, mivel az elkezdett süteményt nem tudtam befejezni, és így a húsvétra szánt édesség elmaradt.
Mellékelve küldök a termékből mintát. Kérem a mintát megvizsgálni, és kérem, hogy az engem ért kárt térítsék meg.
A zacskón található kód a visszakövethetőség segítségére: xxxxxxxx
Tisztelettel:
Gipsz Jakabné
Ha csak annyit küldesz: "egyétek meg", akkor azzal semmit nem nyersz. Bunkó stílus csak ellenállást vált ki mindenkiből.
Ők se direkt csinálnak rossz terméket, lehet, hogy a beszállítójuk hibázott, és erről jobb ha tudnak.
A kalifát gyártó cég csak szeretne nagy cég lenni.
Egyébként általánosságban nem igaz, hogy leszarják. Nem szeretnek az aktívban és a fókuszban szerepelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!