Rendeltem Szlovákiából bútorterméket (Nobio), utánvéttel, amit átvétel után pár nappal újból kiküldtek, 0 ft-os utánvéttel. Írtam nekik, hogy újból kiküldték, tévesen. Írták, ha nem kell, küldjem vissza saját költségemen! Ezt mégis hogy?
Az elsőnek igaza van. Nem fizethetik ki veled a költségeket, mert ők hibáztak. Ilyen esetben, amúgy meg kell tagadni az átvételt és automatikusan visszakerül a feladóhoz.
Ha nem akarják elengedni a szállítási költséget, akkor fordulj a fogyasztóvédelemhez. (Vagy add el. :D)
"Írták, ha nem kell, küldjem vissza"
Hol itt a probléma? Ezzel a kijelentéssel lemondtak a tulajdonjogukról. Írtál nekik levelet, hogy te ezt nem kérted, és elcseszték, innentől kezdve te az észszerű keretek közt mindent megtettél, és az eltulajdonlási szándékodról is lemondtál. Én egy kicsit várnék, nehogy utólag valamilyen módon mégis kiszámlázzák, aztán ha nem reagálnak, és valóban nem kell, mehet féláron a jófogásra.
Mi a probléma?
Ne küldd vissza!
Ennyi energiával már kiírhattál volna egy posztot a facebookra vagy máshová - akár ezen fórum másik kérdéséhez, hogy ingyen (vagy kevés pénzért) elvihető tőled X méretű bútorláb, akinek kell az jelezze.
A helyedben meg inkább azon agyalnék hogy mire tudnám felhasználni ha már kaptam ajándékba.
Amikor a cég téved akkor ez az ő veszteségük, ha nekik nem éri meg hogy visszakapják még ha a szállítási költséget kell is érte kifizetniük csak - akkor maradhat nálad. Neked semmibe nem került, kaptál ingyen még egy adagot abból amit már kifizettél, ennyi. Add oda valakinek, add el vagy csak dobd ki - bár kár lenne érte. De ha beviszed a közeli iskolába, óvodába ajándékként akkor még meg is köszönik, mert mindig jól jön ilyesmi ha valamit esetleg cseréni kellene.
Duplán küldik ki a terméket, és csak egycsillagos?
Gondolom ha valami értékesebb lett volna, mondjuk 100-150 ezer, akkor visszaszállították volna. A másik, hogy a legtöbb netes áruház csak kiközvetíti a rendelést, a fizikai valóságában nem is jár náluk a termék, hanem egyből a gyártó küldi el neked.
#8 Utólag nem küldhetnek számlát hiszen amikor átvetted akkor ott volt a papír róla, hogy utánvét nélküli, tehát ki van fizetve.
Az a papír kell neked amit aláírtál amikor átvetted a csomagot - vagy amivel igazolták a kiszállítását pl. sms-ben vagy email-ben. A fizetés részedről teljesítve volt. a szövegben is azt válaszolták neked hogy ha nem kell neked akkor küldd vissza és nem azt hogy mivel téves kiszállítás mindenképpen küldd vissza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!