Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ha a garanciális termékem...

Blandmand kérdése:

Ha a garanciális termékem javítása meghaladja a szerződésben szereplő végső dátumot mit tehetek?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Vásároltam egy fejhallgatót (Corsair HS65 Wireless) 09.27-én, rá pontosan egy hónapra fejre felvételkor elreccsent a fejpán 10.27-én. a Javítás 11.27-ig ígérték, nem jeleztek semmit, az emailemre sem, nagy nehezen elértem őket, azt mondták várhatóan a következő hét közepe-vége körül jön vissza a szervíztől. Milyen jogaim vannak a szerződés megszegése végett?



dec. 1. 20:44
 1/2 anonim ***** válasza:
Visszakell téríteniük a vásárlási összeget.
dec. 2. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Ha 30 nap alatt nem sikerül megjavítani, akkor ki kell cserélni egy ugyanolyanra, vagy ha ez nem lehetséges (nincs nekik olyan), akkor veled megállapodva vagy kapsz egy másfélét (értékegyeztetéssel), vagy visszaadják az árát. Amelyiket választod.
dec. 4. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!