Mit lehet tenni ha az eMAG atvert?
#2 Attól még a vásárló az emaggal kötött szerződést. Amikor én a mall.hu weboldalról rendeltem, akkor is egy külsős cégtől szállították magát a terméket. Nekem a szállítás módjával volt bajom, és a mallnál tettem panaszt. Ők is először hárítani akarták a felelősséget, de mivel náluk vásároltam, nekik kell a megfelelő tájékoztatást nyújtani. Őket panaszoltam a fogyasztóvédelemnél is és nekem is adtak igazat, el is marasztalták őket. Az a cég amelyiktől maga a termék érkezett, egyáltalán nem volt érintett az ügyben.
A kérdező esetében is a terméket az emagról rendelte, velük kötött szerződést a vásárlás véglegesítésével, így ők tájékoztatták a termékről is illetve ők a felelősek annak kiszállításáért is. Még ha a harmadik fél hibázott is, azt nem kell tudnia a vásárlónak, azt majd az emag kivizsgálja magának ha akarja. De panaszt tenni mindenképpen az emagnál kell, hiszen náluk adta le a rendelést. Ha 30 napon belül nem válaszolnak, akkor lehet fogyasztóvédelemhez fordulni. (Érdemes minél több bizonyítékot összegyűjteni)
Válaszolnak, csak elég sokára - tavaly én is küzdöttem velük.
(A szállító azt mondta, hogy még nincs náluk az áru, az Emag pedig, hogy már átadták nekik, az idő pedig csak telt, másfél hónapomba telt.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!