Mi lehet a probléma ha ügyfélkapu aktiváló linket kaptam többször már és nem enged belépni?
Figyelt kérdés
Mindent jól csináltam,aktiválásnál átirányit a bejelentkezéshez de azt írja ki hogy nem jó a jelszó vagy Felhasználónév(ez kizárt) vagy nem vagyok jogosult használniokt. 1. 19:00
1/4 anonim válasza:
Sokféle oka lehet, a böngésző, router, vírusirtó script blokkolásától, véletlen elírt jelszón át egészen az ügyfélkapu rendszerhibáig.
Ha sehogy sem sikerül, akkor írni kell az ügyfélszolgálatuknak.
3/4 anonim válasza:
Én is ugyan ebbe a problémába szaladtam bele, én felhívtam a telefonos segítséget és a második ügyintézővel kb az ötödik próbálkozásra sikerült elfogadtatni a jelszót és betudtam lépni, A segítőm is aztmondta hogy nemtudja miért nem fogadta el a rendszer a jelszót már előbb de örüljünk neki hogy elfogadta végre. Azt tanácsolom hogy te is ezt tedd.
4/4 anonim válasza:
Nálam Firefoxnál is ez szokott lenni.
Kitörlöm kompletten az Előzményeket (köztük a kukikat is), és máris működik a dolog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!