Az elállási jog hányszor érvényesíthető? Erre van külön utalás, bármilyen megemlítés?
Van egy termék, aminek van egy bizonyos "hibája". Beszéltem az eladó céggel, partnerek a visszavételében, semmi probléma. Indokolnom sem kellene. Értik a problémát, mielőtt elküldik nekem megnézik normálisan működik-e.
1, Ideadják az árát, rendelnek egy másikat remélve, hogy nem lesz vele ilyesmi.
2, Nem kérem vissza az árát, megrendelik és hátha annak nem lesz ilyen baja
Nem tudom, hogy a második esetben nem ketyeg-e ugyanúgy az elállási jog vagy sem. Tehát már túl leszünk a 14 napon (akár bőven több rendeléssel) és mondhatják azt, hogy lejárt az elállási jogom. Lehet ez csak fantazmagória a részemről és ilyen nem létezik, de szeretném tudni mi is a helyzet.
Ha a hiba ismeretében vásárolod meg, nem érvényes a hibára való hivatkozás.
Minden alap esetben viszont, interneten való rendelés után a 14 napon belül semminemü plusz aláírás, igazolás kérése az eladó részéről hogy miért nem kell a termék TILOS.
A csere és egyeztetés ilyenformán az eladó felelősségének a hárítása.
Bár nem tiszta a történet a leírásod alapján...
#1: Újra akarom rendelni webshopból természetesen. Az újbóli elállás miatt, de remélem nem lesz rá szükség. Kibonton futár előtt (egyébként eladó külön javasolja minden terméknél), és ellenőrzöm. Már tudom mit keressek egyértelmű lesz.
#2: Nem tudhattam a hibáról, nem láttam a terméket előtte. Kibontás után derült ki. Gondolj arra, mintha leöntötték volna valamivel, szennyeződés a probléma. És látszott, hogy nem friss dolog.
#3: Megértőek voltak, magam viszem el nekik, személyesen. Tudom, hogy nem kell indokolni, de volt már ilyen ezzel a termékkel, annak is kicserélték, de csak egyetlen egy ilyen panaszt találtam pedig sokat keresgéltem. És a férfi az eladó egyből mondta, hogy egyszer volt ilyen. Nem tagadta tehát, nem próbált hárítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!