Ez rendjén van? Tegnap vett a fiam egy kínai boltba egy pár dolgot karácsonyra a feleségemnek (konyhai eszközök).
És mire haza ért a fiam addigra a szűrő amit vett egyszerűen eltörött. A fiam vissza ment még aznap és megpróbálta kicseréltetni de nem járt sikerrel. Ma viszont én is eljöttem vele és vissza vittük és az volt a válaszuk hogy ők azzal nem tudnak mit kezdeni hogy mire haza ér a fiam eltörik, én mondtam nekik mérgembe hogy ez egy kínai szar és szinte csak oda van nyálazva a fogantyúja + azt is mondtam nekik hogy a saját zsebpénzéből vette az anyjának de ez sem érdekelte őket. és végül még azt is mondtam nekik hogy kötelesek kicserélni 3 napon belül de szintén csak vágták a pofákat. Aztán mérgembe oda dobtam a pénztárgépre a szűröt meg a részeit + a blokkot és ott hagytam őket. Soha többet nem megyünk ebbe a kínai boltba.
Ui: Nem hinném hogy 500Ft-os hiány miatt csődölne be ez a cég.
Google Térkép értékelésnél oda is írtam az 1 csillagot
Az a kár hogy nem írtam be a panasz könyvbe.
Tudom, igen de annyira már nem is érdekel, ez az ő hibájuk teljes mértékben.
Bár a feleségem jóba van velük ő tudott volna tenni valamit de akkor bukta a meglepetés.
Félre ne érts, de azért álljunk már meg.
Vett a fiad 500 forintért egy Szűrőt.
Épségben, egyben, hibátlan állapotban.
Ez hazaszállítás során eltört. Ezek után a fiad is és te is visszamentek reklamálni, hogy adják vissza a pénzt, mert egy hibátlan állapotú terméket a vásárlás után eltört? Ennek mi az alapja?
Veszek egy hűtőt, majd mikor rakodom a kocsira leesik és behorpad. Ki fogja azt nekem vissza venni?
“ mondtam nekik hogy a saját zsebpénzéből vette az anyjának de ez sem érdekelte őket.”
Helyes. Miért kéne érdekelje őket? Ez egy üzlet nem szeretet szolgálat. Kinézett a boltba valamit, amit megfogott, megnézhetett jó alaposan, majd úgy döntött megveszi. Ha rossz minőséget vett, az az ő baja. Nehogy már bármilyen boltos vissza vegyem azért valamit, mert a fiú a zsebpénzéből vette. Mindent innentől a fiammal fogok vetetni és bármi nem jó, ezzel a sztorival visszakérem az árát.
“ Nem hinném hogy 500Ft-os hiány miatt csődölne be ez a cég.”
Remelem a fiad nem tőled fog tanulni az üzletről a pénzről.
Ez nem 500 forintról szól. Ha te ilyen alapon visszakapod a pénzed, akkor bárki visszakaphatja. Veszek náluk egy szűrőt. 1 hónap múlva eltörik, majd veszek egy újat. Másnap vissza viszem a törötett, hogy ezt tegnap vettem adjak vissza az árát. Innentől kezdve ha vissza adja, ingyen szereztem egy vadi újat. Ők sem hülyék, tudják, hogy lehet ezzel vissza élni.
“ ezzel a fiamnak kisebb-nagyobb lelki problémái lettek hála a bunkó eladóknak köszönhetően”
Lelki problémái lettek a gyerekednek, mert egy eladó a megrongálódott terméket nem akarta vissza venni?
Ettől lett lelki problémája, mert valaki nemet mert neki és neked mondani?
Én ebben a sztoriban egyetlen kivetni valót látok, hogy te akartál valamit, ami ahogy nem teljesült, elkezdtél hisztizni, káromkodni és agresszív lettél.
A gyerekedet szem előtt tartva inkább itt a probléma, hogy példaként látja, ha valami nem úgy történik ahogy akarom akkor ez a megoldás.
A gyereked azt látja, hogy az apja 500 forint miatt(amit megítélésem szerint jogosan nem kap vissza) káromkodik és agresszív lesz. Jó példa..
Kínai boltban felesleges reklamálni, ott ha kifizetted/eltetted, le is járt a garancia. :(
Annyit meg nem ér az egész, hogy a Fogyasztóvédelemhez fordulj.
Kérdező, ahogy 7-es leírta itt te hibáztál, mert ügyet csináltál olyanból amiből nem kellett volna.
Nem tudjuk milyen szűrőt vett a fiad, nem tudjuk, hogy volt becsomagolva, ahogy nem tudjuk - de te sem tudod - hogy mit csinált vele hazafelé útközben. Lehet, hogy semmit, az egyszerűen magától eltört. Bár nehezen tudok olyan helyzetet elképzelni, hogy egy ép szűrőnek csak úgy magától letörik a fele, de miért ne történhetett volna meg ez. Ugyanakkor lehet az is, hogy hazafelé elejtette, nekiütötte valaminek, elesett vele, vagy csak rosszul tette be valami mellé ami miatt eltörött. Ahogy írtad is több dolgot vett ott és nyilván egy helyre pakolta ezeket, ami nem biztos hogy jó ötlet volt.
Az jó, hogy visszamentetek megkérdezni nem cserélik-e ki, mivel ezzel megmutatod neki, hogyan kell egy hasonló problémában eljárni.
Az viszont nem jó, AHOGYAN ott te viselkedtél. És most lényegtelen, hogy igazad volt-e vagy sem, mert a fiad példából tanul és te most azt a példát mutattad meg neki, hogy ha valamiről nem tudod mi történt, de neked káros akkor mész és követelőzöl, majd ha nem az történik amit elgondoltál akkor dühöngsz. Mintha ez lenne a helyes megoldás.
Nyilván azért írtál ide mert te is érzed, hogy itt valami nincsen rendben. De az nincs rendben amit te akartál. Hogy elhiggyék, az a szűrő hibás volt és ezért tört el majd adjanak helyette másikat. Mert ez sajnos csak rajtuk múlik. Megtehette volna, hogy ad egy másikat - ez lett volna a jó kereskedő hozzáállása. De nem volt kötelessége. Ezzel vevőt veszített és ha volt ott más vevő akkor azokat is elbizonytalanította. de neked akkor sem lett tőle jobb attól amit csináltál.
A kereskedő is hibázott, meg te is. A fiaddal meg kellene beszélned, hogy van ilyen amikor nem sikerül bizonyítani az igazadat és ebben az esetben sajnos el kell fogadni a másik szempontjait is, hogy ő meg nem adhatja vissza minden panaszosnak bemondásra a pénzét. Ahogy elmondhatnád neki, hogy egy jó kereskedő a vevőt fontosabbnak tartotta volna annál az 500 forintnál és akkor is adott volna másik szűrőt ha magában azt gondolja, hogy nem hibás volt ami eltört.
Csak ellenpéldaként: pár hete az iskolai foglalkozáshoz kellett vennem hasonló boltban eszközöket. Az egyik a dobozban törött volt. Nekem pont azért kellett, mert szét akartam vágni darabokra, így 2 ép mellé ezt is magammal vittem a pénztárhoz. Viszont ott a vietnámi pénztáros meglátta, hogy törött és nem akarta kifizettetni. Mondtam neki, hogy nekem így jó, kifizetem - de ő adta ingyen, csak a másik 2-t számlázta le. Ő egy jó kereskedő, ilyen is sok van, nem csak az ellentéte.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!