Webshopon vásárolt termékvisszaküldésekor (hiba miatt), kinek kell állnia a postaköltséget?
Figyelt kérdés
2023. okt. 6. 10:05
1/3 anonim válasza:
Ez elméletileg bele kell legyen írva az általános szerződési feltételekbe, amit a weboldalon el tudsz olvasni. Általában a vevőnek kell fizetni. Persze vannak ritka kivételek.
2/3 anonim válasza:
Ha ők hibáztak akkor nekik, ha te rendeltél olyat ami nem jó nkeded akkor neked kell állni.
3/3 anonim válasza:
Ami szerepel a vásárláskor közölt feltételekben.
Általában a vevő.
Van, amikor ingyenes a szállítás és a visszaküldés is. Pl. valamilyen akció kapcsán, vagy ha regisztrált tag vagy és x vásárlási összeg felett.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!