Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Webshopon vásárolt termékvissz...

Webshopon vásárolt termékvisszaküldésekor (hiba miatt), kinek kell állnia a postaköltséget?

Figyelt kérdés
2023. okt. 6. 10:05
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Ez elméletileg bele kell legyen írva az általános szerződési feltételekbe, amit a weboldalon el tudsz olvasni. Általában a vevőnek kell fizetni. Persze vannak ritka kivételek.
2023. okt. 6. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
0%
Ha ők hibáztak akkor nekik, ha te rendeltél olyat ami nem jó nkeded akkor neked kell állni.
2023. okt. 6. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Ami szerepel a vásárláskor közölt feltételekben.

Általában a vevő.

Van, amikor ingyenes a szállítás és a visszaküldés is. Pl. valamilyen akció kapcsán, vagy ha regisztrált tag vagy és x vásárlási összeg felett.

2023. okt. 6. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!