Telekom előfizetésben lévő "ingyenes" HBO Max-ot kiszámláztak nekünk minden hónapban 3ezres áron. Be tudjuk perelni őket?
1 éve van HBO Maxunk Telekom csomagon belül. Semmire nem használjuk. Bár nem az én nevemen van, anno ott voltam a csomag megkötésénél és rátukmálták a csomag tulajdonosára, hogy hagyja benne mert "úgyis ingyenes és az is marad, mert a csomag tartalmazza alapból".
Nemrég néztünk rá a számlákra mert kissé magasnak tűnt a havi költsége és azt vettük észre, hogy 2999 forintos áron minden hónapban kiszámlázták nekünk a HBO Maxot a kezdetek óta.
Nem küldtek a kontakt emailre semmi olyan levelet hogy meg fog emelkedni az HBO ára, így az a kérdésem, hogy ez alapján indíthatunk e ellenük eljárást?
Csak telefonon szabad reklamálni, mert csak annak van nyoma. Ott mellé is ülhetsz és segíthetsz neki. Elmondhatjátok, hogy hogy történt, mit mondtak, átolvasni meg nem adtak időt, így megvezetve érzitek magatokat. Azt meg ők is látják, hogy nem használta. Állapodjatok meg vmi köztesben.
(Ritka az olyan ember, aki nem veszi észre, hogy 3 ezerrel nőt a számlája.)
Az igaz, hogy mindent telefonon érdemes intézni a rögzített hívás miatt.
"Azt meg ők is látják, hogy nem használta."
1, nem látjuk
2, senkit sem érdekel, hogy használva volt-e avagy sem
"Ritka az olyan ember, aki nem veszi észre, hogy 3 ezerrel nőt a számlája"
Oh :D el nem hinnéd, hogy milyen összegeket fogadnak el az emberek, mert nem figyelnek oda, mit fizetnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!