Telekom előfizetésben lévő "ingyenes" HBO Max-ot kiszámláztak nekünk minden hónapban 3ezres áron. Be tudjuk perelni őket?
1 éve van HBO Maxunk Telekom csomagon belül. Semmire nem használjuk. Bár nem az én nevemen van, anno ott voltam a csomag megkötésénél és rátukmálták a csomag tulajdonosára, hogy hagyja benne mert "úgyis ingyenes és az is marad, mert a csomag tartalmazza alapból".
Nemrég néztünk rá a számlákra mert kissé magasnak tűnt a havi költsége és azt vettük észre, hogy 2999 forintos áron minden hónapban kiszámlázták nekünk a HBO Maxot a kezdetek óta.
Nem küldtek a kontakt emailre semmi olyan levelet hogy meg fog emelkedni az HBO ára, így az a kérdésem, hogy ez alapján indíthatunk e ellenük eljárást?
Ingyenes valóban, AZ ELSŐ 2 hónapban…
Máskor jobban el kell olvasni a szerződést, nem csak ami 30+-os betűmérttel van.
#3, #8 az a baj hogy nincs tulajdonomban a szerződés. Elkérni sem tudom mert nem találja a tulajdonos, kicsit idős már 😄 de gondoltam hogy valami ilyen lesz!
#4 Igen köszi beküldöm a tulajt hogy tegyen panaszt hát ha valami kompromisszumot tud kötni, de ha a szerződésben benne volt sajna nem lesz jogerős.
#5, #6, #7 teljesen igazatok van, köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat!
Az, hogy nem nézitek, konkrétan nem számít. Ők azzal is szolgáltatnak, ha nem nézitek.
Ahogy írták előttem, korlátozott időre szólt a kedvezmény, utána díjas, és jogosan számláztak ki. Amennyiben az ingyenes kedvezényes időszakot is kiszámlázták, akkor az ellen lehet panaszt tenni, de ahhoz nem kell perelni, elég első körben az ügyfélszolgálatra menni, panaszt tenni, aztán ha az nem hoz eredményt, akkor is ott a Békéltető testület, és még utána is vannak egyéb lehetőségek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!