Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Igen Garanciális problém...

Igen Garanciális problém esetén mit tudok tenni?

Figyelt kérdés
Röviden: vettem kb 2,5éve egy videokártyát, ami nemrég meghibásodott, mivel 3 év volt a gari visszaküldtem, most jött a bolt válasza, hogy nem javítható/cserélni sem tudják, visszaadják a pénzt de csak az első tulajnak, vagy szerezzek meghatalmazást. A gond az, hogy már nem tudom elérni az előző tulajt. Ilyen esetben mi van? Buktam a vga-t is és a pénzt is? Tudtommal jogilag nincs szabályozva, hogy kinek adhatják vissza a pénzt.
2023. ápr. 18. 01:35
 1/4 anonim ***** válasza:
76%
Próbáld meg azt, hogy az árában más terméket érte, tehát hogy nem pont ugyanolyanra cserélnék, hanem csak értékazonos darabra.
2023. ápr. 18. 02:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
80%
A garancia nem személyre hanem árucikkre vonatkozik. Aki szart ad el annak nem áll jogában azon ágállni kinek adta el, mivel a vevő szemelyének jogi szempontból jelentősége nincs. Amennyiben cserélni nem tudja, haladéktalanul köteles a teljes vételárat visszatéríteni!
2023. ápr. 18. 05:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
77%
Ha nincs lepapírozva hogy megvetted a kártyát és nem éred el az előző tulajt akkor nem tudsz tenni semmit.
2023. ápr. 18. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

olyan nincs, hogy megszabjak, kinek fizetnek.

Ha a garancia papir rendben van, kotelesek fizetni neked is.

2023. ápr. 18. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!