Azért nagyon szomorú ennek az utolsó mondata, nem? A szolgáltató lépni fog, ha le kell vágni, de addig semmit nem lép, amíg ellenőrizni kéne, vagy kiszámolni rendesen?
"Nézd, most az összes hülye elkezd majd reklamálni, ki tudja, mikorra kezelik le az összeset."
Az interúban is elhangzott, hogy törvény írja elő, hogy felvegyék munkaidőben. Ha kicsöng és nem veszik fel órákon keresztül, az nem csak a sok hülye miatt van!
"Nézd, most az összes hülye elkezd majd reklamálni, ki tudja, mikorra kezelik le az összeset."
A másik meg az, hogy nem értetted meg amit írtam! Mintha a falnak beszélnék. Nem azt kifogásoltam, hogy nem veszik fel, mert elfogadom, hogy megnövekedett a reklamáció, az adminisztratív dolgok, stb. Hanem az a baj, hogy arra viszont van idejük, hogy másodperc pontosan elzárják a gázt, áramot, stb. vagy másodperc pontosan kiküldjék a felszólítást, stb. És ott neked nincs 30 meg 60 napod, mint nekik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!