Milyen fizetési kötelezettségeim vannak szervizeltetés kapcsán?
Elvittem egy háztartási gépemet szervízbe, nagy valószínűséggel gyártási hiba vagy egy alkatrész túlontúli hamar elromlása a probléma. Garanciába van a termék, ám amikor távoztam, akkor az egyik csávó odabökte, hogy "ha más hibát is találunk benne akkor viszont kell fizetni".
Hirtelen nem tudtam hova tenni ezt, és belegondolva nem vagyok biztos benne, hogy túl sokat rá akarok áldozni.
Ha netán a szerviz úgy dönt, hogy fizetnem kell, akkor kötelező-e nekik előre bejelenteni nekem a javítás árát? Vagy csak amikor kész van akkor tudom meg, hogy mennyibe kerül? Akkor viszont gondolom már muszáj kifizessem.
Jogilag ez hogy van? Magának a háztartási eszköznek egy nagyon neves szervízébe vittem, szóval tudom, hogy hiteles hely, viszont nagyon-nagyon lekezelőek voltak velem és emiatt bizalmatlan vagyok.
Jogilag ha beadom szervizbe garanciásan valamimet akkor ha később újabb költségek lépnek fel, azokat muszáj elfogadjam?
Nos igen, szerintem is ez a korrekt és helyénvaló kezelése a szituációnak - legalábbis eddigi tapasztalataim ezek voltak.
Viszont mivel nagyon arrogánsak voltak, ezért kicsit tartok tőle, hogy ők nem így járnának el. Emiatt szeretném tudni, hogy jogilag ez hogy is van.
Kerestem erre vonatkozó paragrafusokat, de nem igazán találtam - de nagy valószínűséggel nem is kerestem megfelelően.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!