Mi a teendő, ha egy webáruház akciót hirdet, de nem teljesíti a rendelést, hanem meggondolja magát és visszautalja a pénzt?
Kérdés, hogy kaptál-e visszaigazoló emailt a rendelésről.
Ha igen, akkor lehet velük harcolni. Visszaírni, hogy helo, visszaigazoltátok, tessék teljesíteni a megrendelésem.
Ha nem kaptál visszaigazolást, akkor ez sajnos alma...
Félreárazásoknál szokták ezt pofátlanul nyomni, és sajnos a fogyvéd a trógerek mellett van: elfogadják, ha azzal indokolják, hogy minimális akciós készlet volt (mondjuk 5) ami pikkpakk elfogyott.
Mi pár hete macskakaját vettünk félárban, és nem is pofátlan mennyiséget, 4 kartonnal. (Az átszámolva 2 macskának max 2 havi adag, tehát nem ipari mennyiség.) Emagon. Mégis törölték a rendelést. egkérdeztük, hogy ez mégis mi volt? Hát, shajnálatos módon a raktárban leborult, és megsemmisült mind a 4 karton...... Gondoltad volna? Apjuk véreres fszát.
De ugyanez volt Alzánál WC papírral, téves áron ment ki, megrendeltük, törölték, de arra hivatkozva, hogy nem tudják beszerezni, beláthatatlan ideig (!!!!!!!!!!). Miközben már helyes áron volt raktáron :D :D Visszaírtam, hogy ezt hogy gondolták? Aztán visszaírták, h bocsi, rendszerhiba volt... :D Aha.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!