Elveszett csomag esetén miért nem jár kárpótlás?
Foxpostról van szó. 4 héttel ezelőtt feladtam egy közel fél milliót érő csomagot. A nyomkövetésen egyértelműen látszik, hogy a futár lopta el, mert az szerepel utolsó státuszként, hogy "a futár kivette az automatából". Azóta se híre se hamva (5 héttel ezelőtt volt ez).
A Foxpost közölte, hogy egy fillért sem térít vissza, mert nem volt biztosítás a csomagon. Viszont akárhogy nézem, nem is kérhető rá külön biztosítás.
Valaki járt már így? Mi a teendő?
"a futár kivette az automatából"
Ez semmit sem jelent.
300k jár neked
“Védi-e valamilyen biztosítás a csomagomat?
Természetesen. A FOXPOST automatára küldött csomagnál 300.000 Ft-ig, házhoz küldött csomag esetén 50.000 Ft-ig biztosítja a küldeményedet.“
Persze, ez az első próbálkozás. Hátha lepattansz. Esetleg ha panaszt tennél írásban. (Bár ha jó látom, első körre tettél is vanali ilyesmit, de ezt nem vagy köteles elfogadni. Ilyenkor érdemes a Békéltető Testülethez fordulni, és ha van benned még egy kis bosszúvágy, akkor Még fordulhatsz a Fogyasztóvédelmi hatósághoz is.
Ha még egy kis írhatnékod van, akkor írj a Tékozló Homár oldalra!
[link] de talán van még más hasonló is, akár a tévében is. Azok megkeresik a szolgáltatót, és magyarázkodhatnak a nyilvánosság előtt lejáratva magukat. Ettől persze még nem lesz meg a félmilliód, bár lehet, hogy "méltányossági alapon" mégis többet kapnál, hogy védjék a PR-t, de szereznél nekik néhány kínos percet, amit megérdemenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!