Ez fogyasztóvédelmi szempontból nem problémás, nem sérti a vásárlók jogait? (LIDL)
A Lidl-ben régebben úgy lehetett számlát kérni, hogy az áruházban található automatánál készítettél egy kártyát, amin szerepeltek az adataid. Ennek az volt az értelme, hogy ne a sort tartsa fel az, hogy valaki éppen diktálja be az adatait, a pénztáros meg pötyögi be a gépbe.
Ez a gyakorlat megváltozott, már nincsenek ezek az automaták. Helyette okostelefonra kell letölteni egy alkalmazást (ráadásul nem is az újat, amiben vannak kuponok, meg a kódot lecsippantva tárolja az appban a nyugtákat, hanem egy teljesen külön alkalmazást). Ebben az alkalmazásban kell elkészíteni a virtuális kártyát az ember adataival.
Na most adja magát a kérdés, hogy mit csináljon mondjuk egy idős ember, akinek nincs okostelefonja, de számlát szeretne egy termékről (de arról se tudok, hogy egy fiatalnak kötelezően lennie kellene okostelefonjának). Erre a kérdésre azt mondták az áruházban, hogy az üzletvezetőt kell keresni, ő tud olyan fizikai kártyát csinálni, mint régebben az automaták. DE ő most épp nincs bent, várni kell rá háromnegyed órát.
Fogyasztóvédelmi szempontból, a vásárlók jogait nézve normális dolog ez szerintetek? Tehát ha öreg vagyok, és nincs okostelefonom (vagy fiatal vagyok, de pl. lemerült a mobilom), akkor rohangáljak az üzletvezető után? És ha nincs bent éppen, akkor nem tudok számlát kérni? Szerintem ez nem korrekt. Nektek mi a véleményetek?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!