Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Hibás termék javítása mennyi...

Hibás termék javítása mennyi idő lehet maximum?

Figyelt kérdés

Webshopról rendeltem (cégre vásároltam) egy elektronikai terméket.

A termék hibásan érkezett, nem működött, visszaküldtem és termékcserét igényeltem. A webshop elmondása szerint cégként vásárolva csak javítást kérhetek, nincs ilyenkor termékcserére lehetőség. Ez igaz?


Illetve a másik, hogy kivártam a javítást amire nekem 30 napot írtak (túl is léptük) de semmi infó nem jött, ezért írtam nekik.


Annyi választ kaptam hogy a türelmemet kérik mivel a terméket külföldi szervizbe küldték ezért több idő.


Ilyenkor nem úgy van hogy 30 nap után kérhetem az összeg visszautalását vagy egy új termék megküldését? Mik a jogaim egy ilyen szituációban?


2021. szept. 3. 08:53
 1/9 A kérdező kommentje:
Annyira felháborít hogy rendeltem júliusban egy terméket nem kevés pénzért (65.000Ft), rossz terméket kapok és másfél hónapja váratnak... Nekem ez egy vicc.
2021. szept. 3. 08:56
 2/9 anonim ***** válasza:
9%
Átbæsztak
2021. szept. 3. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Nem gondolnám hogy átb*sztak, elég jóra értékelt webáruház, csak nem gondolnám hogy ehhez joguk van. Ezért is próbálok érdeklődni, hogy mit tudok tenni ez esetben?
2021. szept. 3. 08:59
 4/9 anonim ***** válasza:

Olvasd el azt a szerződést amit a vásárláskor automatikusan elfogadtál. Ott van a cég honlapján, "általános szerződési feltételek" vagy "vásárlói szerződés" vagy "áruvásárlási szerződés" vagy bármi hasonló címen!

Vannak törvényi kötelezettségek, de ezen felül az érvényes amit te aláírtál a szerződésben. Lehet hogy benne van, hogy ez a 30 nap a külföldi javítás esetében kiegészül a postázás idejével, vagy hogy már 10 nap után kérheted a termék cseréjét, ezt nem tudni így kívülről. Van olyan amikor csak megjelölik az érvényes törvényt és akkor az a határidő lesz érvényes, meg mód ami abban van.

2021. szept. 3. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Árukeresőn megbízható boltként van értékelve illetve nagyon sok a pozitív visszajelzés is róla. Bár a negatív értékelőket nézve ugyanez a probléma mindenkinél, mint nálam is (hibás termék, 40 nap után kapta vissza a pénzt stb.)


Marhajó.......

2021. szept. 3. 09:06
 6/9 A kérdező kommentje:

Átolvastam de sajnos erről nincs szó. Igazából még arról sincs szó benne hogy cégként nem kérhetek cserét csak javitást.

A 30 napos javítás sem szerepel benne.

2021. szept. 3. 09:08
 7/9 anonim ***** válasza:
#6 Akkor bármennyi lehet.
2021. szept. 3. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

3 napos cseregarancia cèges vàsàrlàsra is èl, àtbæsztak

Ha kàrtyàs vàsàrlàs volt, akkor chargeback

2021. szept. 3. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
22%
Azt ugye tudod, hogy nem a webshop gyártja a terméket? Te választottad, ha rosszul választottál, az nem a webshop hibája. Ők csak annyit tudnak tenni, hogy elküldik javításra.
2021. szept. 3. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!