Mennyire adtok igazat annak, hogy használt autóból maximum 3-400 ezer ft, és ha kirohad alólad veszel másikat ugyan ennyiért?
Azt mondják hülye aki 1-2 millióért vesz autót, az se lesz jobb, ezek a régi 10-15 éves autókat meg megjavítod egy kombinált fogóval, és piszok olcsó az alkatrész hozzá.
Ha meg kirohad alólad pár év múlva veszel megint egy ilyet...
Nagy hülyeség.
Gazdaságilag a legjobb, és ha normális autóval is akarsz járni, nem egy ronccsal, akkor: veszel egy 4-5 éves autót, ami újszerű még, és az új árának a harmadáért, negyedéért veszed meg. Ezzel mész még 4-5 évet, és eladod, alig olcsóbban, és ha szerencséd van, még költeni sem kellett rá. És jártál egy fiatal, jó autóval.
Ha nincs pénzed autóra, ne vegyél roncsot ennyiért.
Beültetnéd a szeretteid egy koporsóba?
Nem üzembiztosak, bármikor lerobbanhat. Mert ugye Te sem nézetnéd át, és cserélnéd, javítanád amit kell.
Az ilyen emberek, akik ezt mondják (olcsó bontott alkatrész, csak ha már szétesne, sufni tuning a szomszédba, mert Ő ért hozzá, hiszen kőműves...), nem csak saját, és családjuk, hanem az összes többiközlekedő életét is veszélyeztetik.
Gondolom a téli gumi is felesleges nekik...
1. a 10-15 éves autók is már OBD rendszerűek, tehát egy fogóval nem javítod meg. Amiről beszélsz, a régi karbis-megszakítós darabok, minima 20 év fölött.
2. magam is általában ( nem cserélek gyakran autót, kb 5-6 évente ) inkább a 4-500 ezres kategóriából vásárolok. Van, amikor azért mert nagyon jól sikerül kifognom, van, azért, mert még rá költök ugyanannyit, és a végén annyiba kerül mint ha egy ránézésre pöpec darabot vettem volna, csak épp pontosan tudom mi van alattam, nem ér további meglepetés.
Pl.: vettem 97-es 3.3 benzines grand voyagert 450 ezerért, egy millában volt, mire minden rendben volt rajta, ennyibe került volna egy azonos évjáratú, de állítólag nagyon jó darab. Viszont nekem ennyibe bele fért minden szükséges javítás, felújítás, új gumi, stb, és 5 éve ( kb 160 ezer km ) nem nyúltam hozzá.
Másik ilyen autóm egy mitsu space runner 1,8i, amit szintén 450 ezerért vettem, és kb 60000 km alatt egy gyújtás elektronikát cseréltem csak rajta, semmi mást, persze a kellő olajcseréken, és gumizáson kívül. Egy kereskedés beszámított autója volt, kíváló előző gazdával.
Mindkettő meg van, és nem is akarom eladni őket.
Szóval nehéz a válasz.
Ha értesz hozzá vagy van olyan kapcsolatod, vegyél öregebb, olcsóbb darabot pofozd ki és lesz egy megbízható autód. Akár vehetsz zsigulit ha tetszik a retro, azt egyszer megcsinálod sose lesz baja.
Ha ezekkel nem rendelkezel,inkább vegyél fiatalabb, drágább autót, ami egyébként sajnos nem biztosít a felől, hogy tovább bírja a szolgálatot. igazából ki kell fogni, én azt mondtam mindig, hogy az autó szólítson meg.
Ha az autónak jó gazdája volt, akkor 20-25 évesen is lehet üzembiztos, ha nem, akkor 5 évesen is lehet roncs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!