Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Én jártam el helytelenül vagy...

Én jártam el helytelenül vagy pedig a kiszállító? (többi lent)

Figyelt kérdés

Ma érkezett meg a laptop amit interneten rendeltem 300.000 Ft értékben. Amikor kihozta a kiszállító a csomagon láttam egy sérülést (be volt nyomódva), megkértem, hogy had nézhessem meg a csomag épségét, de a futár erre egyből rávágta, hogy ő az nem várja meg, és már ment is el, el akartam kérni tőle a jegyző könyvet de azt mondta, hogy nem adja oda. A terméket nem vettem át és a kiszállító egyből elment, szinte pár perc alatt zajlott le az egész. (habár egy 5 percet várt mire kiértem, mivel dolgoztam miközben megérkezett)

Plusz költséget fizettem a csomag fokozott védelméért is.



2021. aug. 18. 11:24
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Helyesen jártál el,jelezd a webshopnak telefonon a történteket.
2021. aug. 18. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Első sorban annak jelezd akitől vetted. Valószínű hogy a szállítás során sérült meg, ebben az esetben az ő felelősségük lesz.

A futárok valóban nem érnek rá, soha sem végeznének ha mindenhol megvárnák amíg leellenőrzik a csomagot.

2021. aug. 18. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Te helyesen jártál el, de én azonnal jelezném mind az eladónak mind pedig a futár cégnek, hogy a csomagot azért nem vetted át, mert külső sérülést láttál rajta, illet azt is, hogy erről azért nincs jegyzőkönyv, mert a futár megtagadta annak elkészítését. Ez később azért lehet fontos...
2021. aug. 18. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
96%

Maga a cég által is eléd tett vásárlói szerződés is - amit elfogadtál automatikusan a vásárlásoddal - általában azt tartalmazza, (néha külön is figyelmeztetnek) hogy átvétel ELŐTT győződj meg arról hogy nem volt-e sérült a csomagod, mert utána nem fogják tudni elfogadni szállítási sérültnek.

Jól tetted csak ez neked további gondot fog jelenteni.

Ahogy a többiek írták, azonnal vedd fel a kapcsolatot a céggel és jelezd hogy szállítási sérülés volt a csomagon, a szállító nem engedte hogy ellenőrizd a termék épségét a csomagon belül, ezért nem vetted át. Ne az legyen hogy ők kiküldték de te nem vetted át és emiatt külön kell a pénzedért rohangálnod. Ilyen esetben nekik kell újra kiküldeni és a szállító céggel lemeccselni, hogy a sérült csomagért meg a szállításáért ki a felelős, te azt fizetted ki hogy egy ép csomagot visznek ki neked.

2021. aug. 18. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!