A fogyasztóvédelem miért nem foglalkozik taxikkal kapcsolatos ügyekkel?
Tulajdonképpen már kaptál választ: NEM LETTÉL MEGKÁROSÍTVA!
Fizettél termékért vagy szolgáltatásért, aminek a minősége nem kielégítő?
Igéretet tettek neked amit nem tartottak be?
Kérdező, ez tényleg nem tartozik a fogyasztóvédelemre.
ha lenne egy előfizetésed, mint a tévénél vagy internetnél, aminél szerződésben vállalnák a kifizetett díjért cserébe, hogy fél órán belül tudnak neked szabad taxit biztosítani, akkor lenne képben a fogyasztóvédelem. Mert akkor a veled szerződésben álló cég nem teljesíti amit a pénzedért cserébe vállalt. Itt azonban nem ez történt.
Ez pont olyan, mint amikor nincs helyjegy már a vonaton. Neked kell arról gondoskodnod hogy időben vegyél jegyet, ha mindenképpen azzal a vonattal akarsz utazni, nem nekik kötelességük oda csatolni még egy kocsit, hátha lenne még több utas pont aznap.
Sajnálatos hogy nem sikerült kocsit hívnod amikor kellett volna, meg kellett volna beszélned a társasággal, hogy mindenképpen küldjenek ki hozzád kocsit amint lesz egy szabad autójuk, hogy ne kelljen neked többször telefonálnod. De ez nem a fogyasztóvédelemre tartozik.
Teljesen jogos a felháborodásod!
Jobb helyeken kidobják a taxiból a fizető kuncsaftot, minden más rendelést lenondanak, felteszik a szirénát és rohannak a cukorbajos ügyfelekért még mielőtt panaszt tennének.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!