Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » A fogyasztóvédelem miért nem...

A fogyasztóvédelem miért nem foglalkozik taxikkal kapcsolatos ügyekkel?

Figyelt kérdés
Csütörtök éjszaka Nyíregyházán nem kaptam taxit, pedig mind a három társaságot próbáltam hívni többször is. Volt ahol csak sokadik alkalommal vették vel a telefont és akkoris azt mondták, hogy minden autójuk foglalt, és hívjam vissza később. Ez ment több mint egy órán át, és végül kénytelen voltam gyalog elindulni betegen. Másnap pénteken panaszt akartam tenni a fogyasztóvédelemnél de leráztak, mondván, hogy a taxisok nem károsítottak meg, és az ilyen ügyet nem áll módjukban kivizsgálni.

2021. aug. 15. 17:26
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Hát nem erre találták ki a fogyasztóvédelmet. Arra hiába panaszkodsz, hogy kevés a taxi, ők nem fognak újakat üzembe állítani.
2021. aug. 15. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Tulajdonképpen már kaptál választ: NEM LETTÉL MEGKÁROSÍTVA!


Fizettél termékért vagy szolgáltatásért, aminek a minősége nem kielégítő?


Igéretet tettek neked amit nem tartottak be?

2021. aug. 15. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Kérdező, ez tényleg nem tartozik a fogyasztóvédelemre.

ha lenne egy előfizetésed, mint a tévénél vagy internetnél, aminél szerződésben vállalnák a kifizetett díjért cserébe, hogy fél órán belül tudnak neked szabad taxit biztosítani, akkor lenne képben a fogyasztóvédelem. Mert akkor a veled szerződésben álló cég nem teljesíti amit a pénzedért cserébe vállalt. Itt azonban nem ez történt.

Ez pont olyan, mint amikor nincs helyjegy már a vonaton. Neked kell arról gondoskodnod hogy időben vegyél jegyet, ha mindenképpen azzal a vonattal akarsz utazni, nem nekik kötelességük oda csatolni még egy kocsit, hátha lenne még több utas pont aznap.

Sajnálatos hogy nem sikerült kocsit hívnod amikor kellett volna, meg kellett volna beszélned a társasággal, hogy mindenképpen küldjenek ki hozzád kocsit amint lesz egy szabad autójuk, hogy ne kelljen neked többször telefonálnod. De ez nem a fogyasztóvédelemre tartozik.

2021. aug. 15. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Mert minden úgy jó, ahogyan van.
2021. aug. 15. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Az nem tartozik a fogyasztóvédelemre, ha 100%-os kihasználtság miatt neked már nem tudnak szolgáltatni. Ez olyan, mintha egy moziban minden jegy elkelt volna, s te nem tudnál már beülni a filmre. Jogsértés nem történt.
2021. aug. 16. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
55éves cukorbeteg nő vagyok, ráadásul súlyos trombózisom is van. Felháborító, egy beteg embernek nem küldenek taxit, ez igenis jogsértés!
2021. aug. 16. 17:01
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Teljesen jogos a felháborodásod!

Jobb helyeken kidobják a taxiból a fizető kuncsaftot, minden más rendelést lenondanak, felteszik a szirénát és rohannak a cukorbajos ügyfelekért még mielőtt panaszt tennének.

2021. aug. 16. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%
Nekem gyanús, hogy itt nem cukorbetegség, hanem súlyos trollság van a kérdezőnél.
2021. aug. 16. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!