Februárban internetes áruházból rendelt termék után mennyire jogos a fizetési reklamáció a cég részéről 5 hónap után?
Már kb 3 hete próbált valaki elérni rejtett számról, ma már elegem lett és felvettem. A most megnevezni nem kívánt internetes ruházati áruház nevében telefonált egy hölgy, hogy legyek szíves befizetni a februárban átvett termék ellenértékét.
Na itt jön a csavar, mert a futár nem adja oda, amég én oda nem adom neki a dellát. 3 cipőt rendeltem, a GLS hozta ki.
Arra is emlékszem, hogy keresem elő a cipők ellenértékét, 32 ezer forint körül volt az összeg.
Miután ezt elmondtam, sérelmeztem, hogy szám nélkül keresnek, és így kb bárki lehet és rá tettem a telefont.
Most délben visszahívott a csaj már eléggé haragos hangnemben, hogy legyek szíves fizetni, vagy mennek a rendőrségre. Mondtam, most azonnal szálljanak le rólam, nézzenek madárnak mást és ment a tiltólistára a rejtettszámos hívás.
Én ennyiben is hagynám, de a feleségem kicsit elkezdett parázni.
Sajnos már sem a cipők dobozai, sem a számla nincs meg, azokat 3 hónap után kukáztam.
De most akkor mi van? A futárnak 1000%, hogy odaadtam az ellenértéket.
És 5 hónap után mit pampognak nekem? A rejtett szám miatt azt sem tudtam ellenőrízni, hogy tuti ők voltak. Csak a februári rendelés stimmelt.
1. lenyúlta a futár
2. könyvelési hiba
3. csalók (csak megszereztek valami adatbázist)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!