Ha a termék nem javítható és nem cserélhető, akkor a vásárló mondhatja hogy kéri vissza a terméket a vételár visszafizetése helyett? Mit mond a törvény, van döntése a vásárlónak?
Figyelt kérdés
Annak apropóján kérdezem hogy mivel a videokártyák hiánycikkek lettek, így van hogy 2-3-4x-esét érik HASZNÁLTAN mint amennyibe anno kerültek. Jó példa rá az rtx2080ti.
És itt jön az hogy szokták mondani hogy kis hiba (pl zörög a venti) esetén nehogy garanciáztassák mert a bolt meglátja a lehetőséget és benyeli úgy hogy "nem javítható, itt az eredeti ár szevasz".
Ennek van valóságalapja? Mármint oké ilyet csinálhat egy bolt, arra gondolok hogy a vásárlónak nincs döntése abban hogy a hibás terméket akarja vissza vagy az eredeti árat?
Fontos lenne hogy el tudjam olvasni az ide vonatkozó törvény(eke)t és ne csak bemondásra legyen megválaszolva a kérdés, előre is köszönöm.
2021. jún. 16. 21:57
A kérdező szavazást indított:
A vásárlónak nincs döntése, el kell fogadnia a vételár visszafizetését.
A vásárló dönthet úgy hogy a hibás terméket akarja visszakapni.
6 szavazat
1/1 MDaniel98 válasza:
Elméletileg dönthetsz úgy, hogy a terméket kéred vissza, ha ez nem is éppen szokványos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!